luni, 2 februarie 2009

Scrisoare din razboi

SCRISOARE TRIMISA DIN RAZBOI DE LA
STEFAN AVRAM PENTRU SOTIA LUI.
15.04.1944.
Draga Anica,
In ale mele prime rânduri de scrisoare vei afla şi despre mine că pâna la facerea acestei cărti sunt sanatos şi în viată mulţumită bunului Dumnezeu. Mai de parte Anica dragă să ştii că am primit acum vreo 5 cărti de la tine de care m-am bucurat Anica dragă. Am înţeles tot ce mi-ai scris, am înţeles că ai vorbit cu Rusu de la Băla şi cu cel de la Madaras şi i-ai spus toate acelea, dar Anica dragă toate au fost şi au trecut, dar acum este alt timp, vremea-i tot înorată şi plouă tot cu grindină nu ca pe la voi şi tună de se cutremură pământul şi pe timp senin. Dragă, am înţeles că mi-ai pus pachet prin poştă, iti multumesc, dar ştiu sigur că nu o să-l primesc. Am înteles că îmi trimiţi scrisoare pe Rusu de la Bala. Pachetul care mi l-ai trimis pe Rusu de la Samsud l-am primit şi tare m-am bucurat. La Rusu i-ai scris sărbatori fericite, dar săracul, fie cu Dumnezeu, pe unde poate de acum este intr-un loc cu Toderas Erceanu si cu Alexandru lui Cristea, mai bine sa fi ramas acasa. Dumitru e bine si el. Acum nu suntem tot la o grupa, dar tot la aceeasi Companie. Eu sunt numai cu un fecior de la Taptelnie intr-o grupă, il cheama Moldovan Iulut , este văr cu cel de la Mădăras care a fost acasă când ai vorbit cu el. Mai departe inchei că nu mai am timp Anica draga. Cartea aceasta am scris-o in sambata Pastilor. Vă zic Sărbători Fericite !

Publicată în revista nr. 1
Tehnoredactare Emilia Bad

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.