sâmbătă, 9 mai 2009

JUBILEU -5 ANI DE LA APARITIA REVISTEI

Mulţumim lui Dumnezeu pentru că ne-a ajutat în aceşti cinci ani să realizăm ceea ce puţine şcoli din ţară au reuşit.

Pe lângă faptul că am ajuns la numărul 23 al revistei, în aceşti ani am realizat multe proiecte.

Suntem o adevărată echipă: în cadrul proiectului „Natura – Prietena Mea” am plantat trei hectare de pădure şi un parc dendrologic, am realizat o expediţie în Munţii Hăşmaş cum nu s-a mai făcut în Râciu de foarte mulţi ani.

În cadrul proiectului Mass Media Şcolară am realizat această revistă, un blog al revistei şi un site al şcoli, apoi primul canal TV şcolar din România şi un radio şcolar, chiar dacă acestea două din urmă funcţionează în condiţii vitrege.

Am realizat proiectele activităţilor educative „Zilele Şcolii – Gheorghe Şincai” care este la a 4-a ediţie şi „Săptămâna Copiilor 1-7 Iunie” care este anul acesta la a 6-a ediţie.

Au fost realizate multe alte activităţi precum sărbătoririle periodice ale evenimentelor importante, excursii la Sibiu şi Bâlea Lac, în Moldova, Cheile Turzii, etc,etc.

Toate acestea având ca axă principală ELEVUL.

Din revista 23

3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.